mandag 24. mars 2008

Mandag 24. mars




Ting 18
Jeg har registrert meg i ZOHO. Det var den vanlige runden med brukernavn, passord, e-mailadresse, bekreftelse via g-mail. Jeg har lest igjennom hva ZOHO kan tilby av tjenester. En webapplikasjon for å produsere tekst, vil i mange sammenheng kunne være nyttig. En slik tjeneste, enten man bruker ZOHO eller Google, vil være tilgjengelig fra hjemmekontoret, arbeidsplassen, laptoppen osv. Eksempelvis vil man kunne påbegynne et møtereferat i møtet - og fullføre hjemme eller på kontoret. Regnearkfunksjonen kan også være et nyttig og effektivt arbeidsredskap ved at den ligger så tilgjengelig og lett kan hentes fram.



Jeg har eksportert dokumentet fra ZOHO Writer via HTML-formatet til bloggen min. Det gikk fort og smertefritt. Webapplikasjonen må være et funn for alle bloggere!

Ingen kommentarer: